CHICAGO! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Susan Reus - WaarBenJij.nu CHICAGO! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Susan Reus - WaarBenJij.nu

CHICAGO!

Blijf op de hoogte en volg Susan

08 September 2017 | Verenigde Staten, Chicago

Donderdag august 31 stonden we om 4:30! op want om 5:15 vertrokken we naar het vliegveld van Phoenix. We gingen naar Chicago voor Labor day weekend.
De vliegreis was only 3 uur dus dat vloog voorbij. Eenmaal aangekomen op Chicago Midway pakte we de uber en gingen naar het Hotel. We verbleven in een Hilton hotel (!!), de kamers waren echt super mooi en met name het uitzicht was echt super cool tussen alle skyscrapers. Na even chillen op de kamer zijn we met een dubbeldekker bus door de stad gereden wat echt super nice was om al die grote gebouwen te zien en het verhaal erachter te horen.

De volgende dag (vrijdag) stond er een baseball game op de planning van de Atlanta Braves vs. Chicago Cubs. Mijn hostfamily is groot fan van de Braves dus ook ik droeg een Braves shirt haha. Helaas verloren de Braves met 0-2. Na het avondeten zijn we naar de John Hancock tower geweest en zijn we in de tilt geweest, wat een glazen raam is die soort van naar voren kantelt waardoor je als het ware boven de stad hangt. De tilt was op de 94ste verdieping...

Zaterdag gingen Jules, Abby en ik nog een keer met de bus om een andere route te doen omdat we het zo leuk vonden haha. We gingen ook naar Navy Pier waar een hoop te doen was. Zo was er een winkelcentrum met voornamelijk Chicago items en wat eettentjes, buiten was er een zweefmolen, reuzenrad etc. Abby en ik gingen samen in de zweefmolen (ja zulk soort dingen doe je nou eenmaal met een jonger zusje ;) ) en nadat de jongens waren aangekomen gingen we met zn allen in het reuzenrad. Daarna zijn we nog lekker wat wezen eten in een lekker Mexicaans restaurant, omdat er baseball op tv was haha. Jules, Abby en ik hebben de bustour afgemaakt en de jongens gingen hun eigen ding doen. In de avond stond er iets heel leuks op de planning namelijk een Chicago Architecture Fireworks Cruise. Het was een boottocht door de kanalen van Chicago met een gids die heel goed kon vertellen wat echt super leuk was en op het einde was er vuurwerk (heel veel vuurwerk haha)

Zondag stond er weer een baseball game op de planning maar voordat we naar het baseball stadium gingen, gingen we eerst naar een beachvolleybal competitie, het was echt super heet want we zaten midden in de zon en we waren allemaal verbrand op ons hoofd... gelukkig deelden ze overal gratis waaiers uit wat goed van pas kwam met de baseball game want natuurlijk zaten we daar ook weer vol in de zon haha. Deze game was weer Atlanta Braves vs. Chicago cubs en dit keer wonnen ze gelukkig met 5-1 :). Voor avondeten waren we naar een super lekker restaurant geweest en hadden we heel veel fun met het telefoon spel maar dan met Nederlandse zinnen en woorden wat hun totaal niet konden verstaan en uitspreken haha. Als dessert gingen we naar cold stone ice cream wat echt delicious was!

Maandag (Labor day) was onze laatste dag en stond er verder niet zoveel op de planning. Voor ontbijt gingen we naar the pancake house waar ze heerlijke pancakes serveerde. Daarna zijn de jongens naar een sportwinkel gegaan en de meiden naar en nagel salon waar we een manicure en pedicure deden wat echt super fijn was haha. Daarna zijn we op een speedboot geweest die over de lake vaarde, helaas was er een huilend kind op de boot... maar vooreerst was het wel gaaf. Toen hebben we in 45 minuten moeten eten want we moesten onze uber halen om naar het vliegveld te gaan. Gelukkig was het gelukt! Rond 9:25 pm ging onze vlucht richting Phoenix.

Dat was hem dan alweer :) Bye!

P.s. Wil je op de hoogte blijven van mijn blog? meld je dan aan voor de mailinglijst

• 08 September 2017 - 11:55

Dorien:

Hey Susan,

Ik lees dat alles SUPER is! Hahaha...
    Mooi dat je zo geniet. En veel uit eten zeg, heerlijk.

Je wilt niet weten wat het weer hier vandaag is (8sept)

Maak weer veel mooie herinneringen en succes op school en alles.