LA, Danceshow, feestdagen, hiken en meer… - Reisverslag uit Tempe, Verenigde Staten van Susan Reus - WaarBenJij.nu LA, Danceshow, feestdagen, hiken en meer… - Reisverslag uit Tempe, Verenigde Staten van Susan Reus - WaarBenJij.nu

LA, Danceshow, feestdagen, hiken en meer…

Blijf op de hoogte en volg Susan

06 Januari 2018 | Verenigde Staten, Tempe

Oeps daar ben ik dan weer eindelijk na 100 jaar… maar goed dat laat maar weer zien hoe leuk ik het hier heb en helemaal geen tijd heb om te schrijven ;)
Dus bij deze nog even een samenvatting over de hoogte punten de afgelopen maanden.
Op 22 November zijn we voor thanksgiving weekend naar LA gegaan want er was daar een basketbaltoernooi van hun favoriete collegeteam. En in de auto natuurlijk nog even m’n vader gefacetimed want die was jarig. Na een rit van ongeveer 6 uur kwamen we aan in onze hotelkamer met een super goed uitzicht over Hamington Beach. De 23e was het thanksgiving en die dag hebben we lekker aan het strand gelegen gezwommen en beachvolleybal gespeelt. Ook hebben we nog dolfijnen zien zwemmen in het wild wat wel echt heel leuk was om dat te zien!
Aangezien we in een hotel zaten en niet konden koken voor een thanksgiving diner en een thanksgiving diner in een restaurant $92 zou kosten zijn wij lekker naar een gewoon restaurant gegaan wat ook heerlijk was, maar helaas geen kalkoen maaltijd voor mij.
Verder zijn we op deze trip dus naar 2 basketbalwedstrijden geweest van het Georgia team waarvan beide wedstrijden super spannend waren.
1 en 2 december was het dan eindelijk tijd voor de dansshow waarvoor we al zo lang aan het oefenen voor waren en ook een week lang iedere dag tot 8 uur op school bleven.
We kregen van iedereen echt hele positieve reacties en iedereen zei dat het er super professioneel uit zag!
Voor sinterklaas had m’n moeder een hele boks opgestuurd met allemaal lekkernijen en cadeautjes om sinterklaas in Amerika mee te vieren. De kinderen waren helemaal enthousiast en waren super blij met hun cadeautjes.
Toen was het al weer kerstvakantie en hadden we onder andere een kerstfeestje van het exchange programma waar de kerstman ook nog langs kwam haha, ben ik met een paar vrienden wezen schaatsen, foto’s gemaakt met vriendinnen en natuurlijk op terrasjes gezeten met vriendinnen.
Voor kerstavond zijn we naar de kerk geweest en uiteten en de kinderen wilde natuurlijk vroeg te bed want dan is het eerder tijd voor de cadeautjes.
In de ochtend werd ik wakker gemaakt om de cadeautjes te openen, ik kreeg echt superleuke cadeautjes, vooral herinneringen. Na de cadeautjes zijn we naar de bergen geweest om te hiken.
Met nieuw jaar avond ben ik naar een vriendin geweest en hebben we eigenlijk de hele avond vuurwerk afgestoken en bij het vuur gezeten en smore’s gemaakt en de volgende dag zijn we nog ergens wezen ontbijten in een superlekker restaurantje.
Verder hebben we vandaag nog met 4 andere vriendinnen in de bergen gehiked wat echt heel gezellig was en daarna nog een asai bowl gehaald.
Dat was het eigenlijk al wel weer, volgende week begint het tweede semester al weer wat betekend dat ik over 5 maanden al weer naar huis ga…

P.s. Wil je op de hoogte blijven van mijn blog? meld je dan aan voor de mailinglijst