Homecoming & Lacrosse - Reisverslag uit Tempe, Verenigde Staten van Susan Reus - WaarBenJij.nu Homecoming & Lacrosse - Reisverslag uit Tempe, Verenigde Staten van Susan Reus - WaarBenJij.nu

Homecoming & Lacrosse

Blijf op de hoogte en volg Susan

08 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Tempe

Daar ben ik dan eindelijk weer met een nieuwe blog...!

De week van 18 september tot 24 september was het homecoming week. Het startte met 5 dagen spirit week met iedere dag een thema. Op vrijdag was er een assembly waar iedereen opgepept werd voor de homecoming game die die avond gespeeld werd.
Op de valreep ben ik vrijdag nog met Kylie naar de mall geweest om nog een jurk te kopen want dat moest nog gebeuren haha.

In de avond gingen we met een paar vrienden naar de game wat echt super gezellig was en iedereen droeg geel wat er super leuk uit zag.

Zaterdag was het dan tijd voor homecoming! Ik werd naar een vriendin gebracht waar we ons gingen klaar maken voor homecoming. Dat was natuurlijk één grote chaos want de krullen zaten er niet snel genoeg in en het werd ook langzamerhand al wat donkerder dus moesten we opschieten om nog een mooi licht te hebben voor de photo's. Nadat we photo's hadden gemaakt gingen we bij in 'n out eten.

Aangekomen bij homecoming zagen we dat iedereen super goed gekleed was zoals verwacht. Jongens in pak en de meiden in jurkjes en hakken. En ondanks de hakken was iedereen aan het dansen haha
De homecoming dance was super leuk en gezellig en helemaal zoals ik verwacht had.
Helaas heb ik er wel wat blaren aan overgehouden maar dat maakte het niet minder leuk!!

Zondag werd ik eigenlijk al redelijk vroeg wakker en toen zijn we (ondanks mn blaren) met het hele gezin wezen hard lopen, wat we elke zondag ochtend doen. Daarna lekker wezen ontbijten/lunchen bij AZ Bread.

De week daarna ben ik begonnen met Lacrosse. Ik vind het echt super leuk en het team is ook leuk! Het is echt een hele andere sport dan ik gewend ben maar het gaat eigenlijk al heel goed! In Spring semester zal ik gaan spelen voor de school maar nu is het nog een club team.

Zondag 1 oktober was het de verjaardag van Carson en Kyle, ze werden 11 jaar! In de ochtend hebben we de cadeautjes uitgepakt en ik heb ze beide een Ajax shirt gegeven en ze waren er super blij mee!
Ook hebben we in de avond lekker thuis steak gegeten gemaakt door John op de bbq en als desert heerlijke ijstaart :)

Diezelfde zondag ben ik met Michelle (vriendin) en haar familie naar de kerk geweest en dat is echt super anders dan de kerk die ik ken. Het voelde net alsof ik bij een concert was want er was een live band met redelijk moderne muziek maar dan over het geloof. Was wel een leuke ervaring! Daarna zijn we nog naar de ouders van haar gastvader geweest en toen nog een film gekeken bij haar thuis.

Deze week (ma. 2 okt. - vr. 6 okt.) Zijn we begonnen met dance met de choreography for the winter dance show en het thema is broken doll en het ziet er nu al heel gaaf uit! Ook zit ik in een small group waar we de paso doble dansen, wat nog best lastig is aangezien het allemaal zo snel gaat, maar dat moet zeker goed komen!

Zaterdag 7 oktober had ik m'n eerste lacrosse game en die hebben gewonnen met een score van 8-1 !!

Dat was hem dan alweer :) Bye!

P.s. Wil je op de hoogte blijven van mijn blog? meld je dan aan voor de mailinglijst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tempe

Susan

Hi, Op deze blogsite kan je mijn jaar High school in Amerika volgen!

Actief sinds 15 Mei 2017
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 7549

Voorgaande reizen:

22 Juli 2017 - 06 Juni 2018

High school year

Landen bezocht: